楽天トラベル

宿・航空券・ツアー予約

楽天トラベルトップ

INFINITY HOTEL 樋川 ハウスルール

bp-info こちらの宿泊施設は楽天トラベルボーナスプログラム対象で、お客様の国内宿泊回数に応じてポイントアップが適用されます。
また楽天トラベルへサービス利用料を支払うことにより、原則同条件の他の施設よりも上位に表示されています。

HOUSE RULE 本ハウスルールは、日本語の他、英語等の他国言語で作成される場合がございます。 ハウスルールの両文に不一致があるときは日本文が全ての点について優先するものとします。 ▲予約人数について 予約人数以外のお客様の施設利用は無銭宿泊となり違法です。ご予約人数のお客様のみ施設内へお入りいただくことができます。 宿泊しない場合も人数に含まれますので、ご友人の訪問など宿泊を伴わない一時的なご滞在の場合も人数に含めてご予約ください。 予約人数に変更がある場合は、お客様ご自身で予約サイトより必ず変更手続きをお願いいたします。 予約人数と宿泊人数が異なることが判明した場合、規定の追加料金と合わせて過料金を請求し、場合によっては警察へ通報いたします。 *一時的な滞在が認められるケース(宿泊の場合は費用が発生します) ヘルパー関係・医療関係/出張料理人/健全なマッサージ 該当の出入りがある場合は事前にご連絡をお願いします。 ▲施設の清掃について 丁寧な清掃を心がけておりますが、もしお部屋で気になることがございましたらチェックイン当日に該当箇所の写真とあわせてメッセージにてお知らせください。 ▲虫の発生や侵入について 虫の発生や侵入よる返金はいたしかねます。自然が近くにある環境のため、虫が侵入・発生する場合がございます。 ドアや窓の開放、食べ残しや飲み残しを室内に放置することも虫の発生や侵入の原因となりますので十分お気をつけください。 *建物の腐敗や雨漏りが原因による虫の発生はその限りではありません。 ▲お風呂(ガス)の利用について 以下のような使い方をするとガスの供給が遮断されますのでご注意ください。 ・お湯を継続して1時間近く出し続けること ・お湯の長時間使用と同時にその他ガス機器(乾燥機やガスコンロ)の使用 ・給湯器の温度設定を51°C以上にすること 長時間ご利用の場合は、途中で3分程度停止しながらお使いいただくことで遮断を防ぐことができます。 *遮断された場合はガス会社の立会いでの復旧作業になる場合が多く、当日に対応できない場合もございます。 *ガスの遮断によるトラブルについて返金等の対応はいたしかねますので予めご了承ください。 ▲お部屋の使用状況について ・使用した食器類(BBQ機材がある施設はBBQ機材も含む)などは、洗って元の場所にお戻しください。 ・ゴミは必ず分別をお願いいたします。 ・室内では土足ではなく、室内用スリッパでお過ごしください。 上記をお守り頂けない場合、チェックアウト後の清掃時に通常清掃以上の作業が必要なお部屋の状態の場合、また施設内の破損や汚損が確認された場合などは、追 加の清掃費、修繕費を請求いたします。 ▲チェックアウト時間について チェックアウト時間の延長は承っておりません。 時間を超過してのご滞在は1時間毎に10,000円の超過金が発生します。(例:超過が~1時間の場合は10,000円、1時間~2時間の場合は20,000円) チェックアウト時間に清掃スタッフが外で待機しておりますが、プライバシーの観点からインターホンなどでの合図は原則行なっておりませので、お客様ご自身で 時間を守ってご退出をお願いします。 ▲忘れ物/備品の持ち出しについて 忘れ物はプライバシーの観点から施設側よりお客様へご連絡はいたしません。 お忘れ物をされた際はメッセージにてお知らせください。 当施設は無人ホテルのため、忘れ物は「着払いでの配送」のみでお返しいたします。着払い料金とは別に「事務手数料(2,200円税込)」がかかります。 入金確認後に発送いたしますが日数を頂戴する場合がございます。 保管期間はチェックアウト日を起算日として30日間です。期間経過後は処分いたします。飲食物・濡れた衣類など衛生上保管に支障のあるものは当日中に処分いたします。 施設備品を持ち帰った場合は、元払いで指定住所へ配送でご返却いただきます。 施設での受け取りができかねますため、指定住所での受取り後に施設への設置を行う「出張納品手数料(11,000税込)」を申し受けます。 忘れ物・備品の持ち帰りには十分お気をつけください。 ●20歳未満のみでのご宿泊はお受けできません。 ●無断で宿泊人数追加・宿泊人数以上のリネン使用、またご宿泊のお客様以外の方のお部屋の入室を固くお断りしています。 ●ペット・その他動物類の持ち込みを禁止いたします。 ●お部屋内は土足禁止です。必ず靴を脱いでお上がりください。 ●お部屋内・敷地内はすべて禁煙です。 ●時間帯に関わらず、他の利用者や、近隣住人にご迷惑になるような騒音を発することを禁止いたします。 ●キッチンをご利用の際は火の取り扱いに十分ご注意ください。 ●花火・炭・ガスコンロ・ホットプレート・BBQ器材など、加熱機器の持ち込みおよび使用は禁止いたします。 ●ゴミは分別後に室内に保管していただくか、指定の場所に捨ててください。 ●アメニティや消耗品が不足した場合の追加・布団の上げ下ろし・その他客室サービスは行なっておりません。 ●備品の紛失・汚損・破損された場合には相当額を弁償していただきます。 ●車は指定の場所に駐車してください。事故・紛失・盗難等については一切責任を負いかねます。 ●当施設利用者間に発生したトラブルは当事者間にて解決をしてください。 ●当施設、及び当施設敷地内で発生した事故や災害、盗難などのトラブルについては一切責任を負いかねます。 ●チェックアウトのお時間を必ずお守りください。チェックアウト時間を過ぎた場合は超過金を請求いたします。 本ルールに反する行動やトラブルが起きた際は、ご利用のお断りや即時の退去、又は過料金を請求いたします。 お客様へ「安心・安全・快適」なご宿泊を提供するため規則を定めております。遵守いただきますよう何卒ご理解とご協力をお願いいたします。 HOUSE RULE This house rule may be written in other languages such as English in addition to Japanese. If there is a discrepancy between the two sentences of the house rule, the Japanese sentence shall take precedence in all respects. ▲ About the number of reservations It is illegal for guests other than the number of people to use the facility to stay without money. Only the number of reserved guests can enter the facility.Even if you do not stay overnight, it is included in the number of people, so please include it in the number of people even if you are staying temporarily without accommodation, such as visiting a friend. If there is a change in the number of reservations, please be sure to make the change procedure by yourself from the reservation site. If it is found that the number of people booked and the number of guests are different, we will charge an overage fee together with the specified additional fee and will notify the police in some cases. *Cases where temporary stay is permitted (in the case of accommodation, costs will be incurred) Helper-related / Medical-related / Business trip chef / Healthy massage Please contact us in advance if there is any relevant entry or exit. ▲ About cleaning the facility We try to clean it carefully, but if you have any concerns in your room, please let us know by sending a message with a photo of the relevant part on the day of check-in. ▲ About the outbreak and invasion of insects No refunds will be given due to the outbreak or invasion of insects. Insects may invade and occur due to the environment where nature is nearby. Please be careful not to open the doors and windows, or leave leftover food or leftovers in the room as it may cause insects to grow or invade. *This does not apply to insects caused by building rot or leaks. ▲ About the use of bath (gas) Please note that the gas supply will be cut off if you use it in the following ways. ・ Continue to keep hot water for almost an hour ・ Use of other gas appliances (dryer and gas stove) at the same time as using hot water for a long time ・ Set the temperature of the water heater to 51 ° C or higher. If you use it for a long time, you can prevent it from shutting down by stopping it for about 3 minutes. *If it is cut off, it is often the case that the restoration work will be done in the presence of the gas company, and it may not be possible to respond on the day. *Please note that we cannot provide refunds for troubles caused by shutting off gas.。 ▲ About room usage ・ Please wash the used tableware (including BBQ equipment in facilities with BBQ equipment) and return it to the original place. ・ Please be sure to separate the garbage. ・ Please spend your time indoors with indoor slippers instead of shoes. If you do not comply with the above, if the room is in a state where more work than normal cleaning is required at the time of cleaning after checkout, or if damage or stains in the facility are confirmed, additional cleaning and repair costs will be charged. I will charge you. ▲ About check-out time We do not accept extension of check-out time. If you stay over time, you will be charged an extra 10,000 yen per hour. (Example: 10,000 yen if the excess is ~ 1 hour, 20,000 yen if the excess is ~ 1 hour ~ 2 hours)The cleaning staff will be waiting outside at the check-out time, but from the viewpoint of privacy, we do not give signals by intercom etc. in principle, so please leave on your own time. ▲About leaving things behind/taking out equipment For privacy reasons, the facility will not contact you about lost items. If you have left something behind, please let us know by message. As this is an unmanned hotel, lost items can only be returned by "delivery with cash on delivery". In addition to the cash on delivery fee, an "administrative fee (2,200 yen including tax)" will be charged. We will ship after confirming payment, but it may take some time. The storage period is 30 days from the check-out date. After the period has elapsed, the item will be disposed of. Any items that may be difficult to store for hygienic reasons, such as food, drink, wet clothing, etc., will be disposed of on the same day. If you take facility equipment back with you, you will need to return it by shipping it to the specified address with prepaid shipping. Since we cannot accept the items at the facility, we will charge you a "delivery fee (11,000 yen including tax)" to receive the items at the specified address and set them up at the facility. Please be careful when taking back lost items and equipment. ● Guests under the age of 20 cannot stay alone. ● Additional number of guests without permission ・ Linen more than the number of guests is not allowed to enter the room, and non-guests are strictly prohibited from entering the room. ● Pets and other animals are prohibited. ● No shoes are allowed in the room. Please be sure to take off your shoes and go up. ● Smoking is prohibited in the room and on the premises. ● Regardless of the time of day, it is prohibited to make noise that may disturb other users or neighbors. ● When using the kitchen, please be careful when handling fire. ● It is prohibited to bring in or use heating equipment such as fireworks, charcoal, gas stoves, hot plates, and BBQ equipment. ● After separating the garbage, store it indoors or dispose of it in the designated place. ● We do not provide additional services, raising and lowering futons, and other guest room services when amenities and consumables are insufficient. ● If the equipment is lost, soiled, or damaged, you will be asked to compensate for the equivalent amount. ● Please park your car in the designated place. We are not responsible for accidents, loss, theft, etc. ● Please resolve any troubles that occur between the users of this facility between the parties concerned. ● We are not responsible for any accidents, disasters, thefts, etc. that occur in this facility or on the premises of this facility. ● Please be sure to observe the check-out time. Overage will be charged if the check-out time has passed. In the event of any behavior or trouble that goes against the contents of this manual, we will refuse to use the service, move out immediately, or charge a fine. We have established rules to provide our customers with "safe, secure and comfortable" accommodation. Thank you for your understanding and cooperation.