Please accept our apology for the incident happened during your visit in late December, 2016.
We sincerely apologize to you due to suspension of elevator service was caused by an unexpected power supply issue during your stay.
As one of our valued customers, your satisfaction is highly valued and of our top priority and please be assured that a problem of this nature will not happen again.
Once again, thank you very much for your great support and we look forward to serving you again in the near future.
総合1
投稿者さんの iClub Fortress Hill Hotel のクチコミ
このホテルと系列店には2度と泊まらない。アメニティは1泊目から不備が多く、飲料水も2日目は置いてなかったのでフロントに電話して持ってきてもらった。掃除もいい加減で清潔とはほど遠い。また、午前中観光で歩き回って、夜は外で夜更かしするつもりだったので昼に一旦ホテルに戻るとエレベーターが故障中。フロントは3階なので、その日チェックインする人は自分でトランクを持って階段をあがってた。スタッフは手伝わないの?お詫びか何か知らないけどロビーで林檎やマフィンが配られた。その程度のフォローしかできないの?ままごとじゃないんだからさ。馬鹿にしてんの?宿泊費は安いけど、その金額も支払いたくないレベル。その金額を募金にしたほうがいいくらい。同額レベルで良いホテルは他にもある。折角の海外での貴重な時間を返してほしい。できないなら返金してくださる?
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Dear customer,
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Please accept our apology for the incident happened during your visit in late December, 2016.
We sincerely apologize to you due to suspension of elevator service was caused by an unexpected power supply issue during your stay.
As one of our valued customers, your satisfaction is highly valued and of our top priority and please be assured that a problem of this nature will not happen again.
Once again, thank you very much for your great support and we look forward to serving you again in the near future.
iClub Fortress Hill Hotel